eHealth shromažďuje data o výkonnostních parametrech prvků IT prostředí. Automaticky detekuje, izoluje a napravuje problémy a zvyšuje tak dostupnost i výkon systému v infrastruktuře. Stojí opět jako system proaktivní správy infrastruktury, který můžeme sledovat i u ostatních systémů od CA Technologies. Tím zvyšuje produktivitu uživatelů a administrátorů. eHealth je schopen
Systémy a aplikace, které lze monitorovat a řídit pomocí CA eHealth jsou
eHealth se skládá z produktů a komponent CA eHealth AdvantEDGE view, Distributed eHealth, Integration modules, CA eHealth Live Health Application, Remote polling a Technology keys.
V pojetí systému CA eHealth se používá název element - prvek IT infrastruktury. Prvky mohou být logické i fyzické. Elementem je směrovač, jeho procesor a jednotlivá rozhraní, server a aplikace na něm běžící.
AdvantEDGE View je webové uživatelské rozhraní a manager elementů používaných SystemEDGE agenty. Toto rozhraní lze tedy přirozeně používat všude tam, kde je k dispozici webový prohlížeč. Lze jím seskupovat systemy dle potřeb organizace, například podle zařazení, podle lokalit nebo dle typu systému. AdvantEDGE může konfigurovat a dotazovat celé skupiny systémů najednou, lze nastavovat politiky řízení, výkonnostní parametry a rozsahy pro celé skupiny systémů.
je rozšiřitelné řešení pro řízení infrastruktury, které používá jednotný integrovaný pohled napříč mnoha systémy CA eHealth. Distributed eHealth používá centrální databázi ve které ukládá informace o účtech, konfiguraci, elementech, skupinách a dále administrativní konzoli pro řízení clusteru. Tímto řešením se eliminuje nutnost replikovat data napříč clusterem.
Moduly, které umožňují získat maximum informací o výkonu a dostupnosti v jediném místě. Importují konfigurační a výkonnostní data o komponentách sítě z ostatních software řešení. Tato data jsou následně využívána pro tvorbu reportů a v CA eHealth Live Health Application. Exportují inteligentní alarmy z CA eHealth Live Health Application a umožňují NOC administrátorům (Network Operations Center) řešit potíže za použití standardních postupů.
Jedná se o software řešení umožňující management výkonu, dostupnosti a chyb nalezených kteroukoliv z dodadných eHealth komponent. Monitoruje síť, systémy a aplikace a detekuje chyby, potenciální výpadky a zpoždění které mohou vyústit v degradaci služeb případně výpadky. V případě notifikací dedikovaných pracovníků je snahou poskytovat přesné filtrované údaje bez redundantních informací s nulovou informační hodnotou.
Jako alternativa k "Distributed eHealth" lze použít prostředí "remote polling". Jedná se o instalaci CA eHealth na remote systémech a nastavení takovým způsobem, aby každý takový systém prozkoumával množinu přiřazených elementů. Databáze na každé takové lokalitě obsahuje data pro tuto množinu elementů které prozkoumává a tyto elementy lze i dále spravovat použitím CA eHealth. Centrální CA eHealth systém sbírá informace a výkonnostní data z remote CA eHealth systémů a pravidelně sdružuje do centrální CA eHealth databáze. Z centrální databáze se pak generují reporty pro všechny elementy, kterých může být až 80 000. Limit je závislý na systémové konfiguraci a prováděných reportech.
Řešení pomocí remote polling se používá z bezpečnostních nebo logistických důvodů. V případě bezpečnosti jsou od sebe jednotlivé vzdálené lokality oddělené bez možnosti jejich infrastrukturou procházet a jediné místo se kterým remote poller sdílí data je pouze centrální server. Oddělení z logistických důvodů je vhodné zvážit u velkých korporací s vícero definovanými vzájemně navazujícími sítěmi. Oddělování je obecně vhodné používat u poskytovatelů služeb, kde je třeba oddělit jednotlivé zákazníky, kteří mají do sítě přístup nebo v případě holdingů či mateřských společností s potřebou oddělit jednotlivé obchodní entity či divize.
Vzhledem k tomu že IT se infrastruktura v jednotlivých organizacích liší, CA eHealth je navržen jako flexibilní systém pro malé, střední i velké podniky i pro výše zmíněné poskytovatele služeb. Lze tedy licencování pojmout z pohledu technologie nebo z pohledu licenčního. Pro více informací a návrh vhodné licenční politiky pro Váš podnik nás kontaktujte. Prodiskutujeme s Vámi vhodnou politiku a poskytneme veškeré informace, které Vám pomohou se rozhodnout, včetně našeho doporučení.
CA eHealth lze integrovat s CA Network and Systems Management agenty, které monitorují systémy, kritické pro provoz z pohledu stálého výkonu a jeho managementu. CA eHealth může doplnit generované reporty o reporty z NSM. Dále oba systémy poskytují možnost provádět analýzu trendů, kapacit i vzájemně nakombinovat NSM s Live Health Application pro generování upozornění při odchylkách od definovaných hodnot.
Dalšími možnostmi integrace může být CA Spectrum nebo i Cisco Infocenter.